Kā padarīt veiksmīgu jūsu e-komercijas mājaslapu.

8 februāris, 2021 by Nav komentāru

SEO rīki un aģentūras, kā piemēram Uprankd Digital Marketing, ir lielisks veids, lai celtu savu e-komercijas mājaslapu popularitāti. Bet, lai patiešām nodrošinātu panākumus, būtu vērts izpētīt Google kvalitātes vērtējuma vadlīnijas, lai uzzinātu, kurām konkrētām jomām jāpievērš uzmanība.

Google kvalitātes vadlīnijās e-komercijas lapas tiek uzskatītas par “augstas kvalitātes” tikai tad, ja tās ļauj klientiem salīdzināt produktus un cenas. Lai gan šī rokasgrāmata ne vienmēr norāda, kā darbojas Google algoritms, tā joprojām sniedz SEO un vietņu īpašniekiem priekšstatu par to, kādai jābūt e-komercijas vietnei, lai iegūtu labāko iespējamo Google vērtējumu.

Citiem vārdiem sakot, SEO aģentūrām ir jācenšas reklamēt produktu salīdzinājumus, lai Google viņu vietni uzskatītu par noderīgāku nekā citas.

Saskaņā ar Google vadlīnijām, klientiem patīk izpētīt produktus internetā tāpat kā reālajā dzīvē apmeklējot veikalu.

Google padoms: panāciet augstu “Needs Met” vērtējumu, jo tas klientiem ļaus izpētīt, pārlūkot un izlemt preces, kuras viņi vēlas iegādāties.

Klienti vienmēr meklē informāciju par produktiem, kurus potenciāli vēlas iegādāties. Interesējošie faktori ir preču specifikācija, funkcionalitāte, cenas un vēl. Google saka, ka ir ārkārtīgi svarīgi, lai e-komercijas vietnes apmierinātu šādas vajadzības un palīdzētu lietotājiem salīdzināt produktus. Kad tas izdarīts, lietotājiem ir nodrošināta ērta un baudāma iepirkšanās pieredze.

Lai palielinātu e-komercijas vietnes pārdošanas apjomus, uzņēmumu īpašniekiem vispirms vajadzētu saprast kā padarīt iepirkšanos tīmeklī maksimāli ērtāku. Lai to izdarītu, viņiem vajadzētu zināt produktus un pakalpojumus, ko vēlas klienti un kā viņi tos vēlas apskatīt, uzsvars uz “KĀ!” Iepirkšanās kurā klientiem viegli pieņemt lēmumu, veicina produkta vai pakalpojuma iegādi.

Svarīga ir arī vietnes navigācija – izvēlne, ar kuras palīdzību lietotājiem vieglāk meklēt nepieciešamos produktus un tos iegādāties. Lai vietnē būtu vieglāk orientēties, jāpielāgo lapas saturs izvēlnē saistība ar populārākajām kategorijām.

Tas nozīmē, ka arī milzīgām e-komercijas vietnēm vajadzētu būt saitēm uz augstākā līmeņa kategorijām, pat ja tās jau atrodas dziļi hierarhiskajā struktūrā. Tas lietotājiem palīdzēs atrast populārākās kategorijas, dodot viņiem iespēju vēl vienu reizi noklikšķināt, lai nokļūtu meklētajā produktā vai pakalpojumā.

Augstākā līmeņa kategorijām mērķis nav novirzīt klientu dziļi e-komercijas vietnē, bet gan novirzīt klientus uz populārākajām vietnēm. Būtībā lapas popularitāti ietekmē saišu skaits, kas norāda uz iekšējām lapām.

Uzņēmuma īpašniekam ir jādara daudzas lietas, lai uzlabotu savas e-komercijas vietnes Google vērtējumu, kā arī pārdošanas apjomus. Daži no šiem uzdevumiem ietver produktu šķirošanu pēc popularitātes, klientu atsauksmju ievietošanu, mobilo ierīču lietotāju pieredzes uzlabošanu un daudz ko citu.

Tomēr, ja jums šķiet, ka jūs žonglējat ar laiku starp uzņēmuma vadīšanu un SEO uzdevumu veikšanu, iespējams, nav prātīgi visu risināt patstāvīgi. Izmantot SEO rīkus un kompānijas, kuras ir praktizējušās SEO jomā, ir ērtākais un iespējams arī labākais risinājums, lai sakārtotu un kvalitatīvi optimizētu savu e-komercijas tiešsaistes veikalu, jo tas ļauj koncentrēties uz uzņēmējdarbību, savukārt ekspertu komanda rūpējas par SEO lietām jūsu vietā.